March 7, 2012

Download video dari youtube tanpa software(online)...

Saya tau, mungkin ada yang pening kepala bila software untuk download video dari youtube sudah tamat tempoh atau mempunyai sebarang masalah...
Macam aku, selalu pergi cc masa cuti sem lalu, masalahnya pc kat cc tu takleh install software, sebab aku log in bukan sebgai admin....

Jadi aku cari alternatif lain untuk download video...
...dan aku try search download video secara online....
Memang banyak web yang sediakan perkhidmatan ni.....

Tapi yang terbaik setakat ni ialah web www.savevid.com....
Sebab apa??????
Pertama....Boleh download video HD dari youtube, tapi video asal kena la HD ....
Kedua, laju jer buffering download......

Jadi apa tunggu lagi???
Guna la web ni download video kegemaran korang!!!



Terima kasih kerana sudi baca, assalam

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi komen~~~