June 25, 2012

Foto-foto Pesta Sungai Melaka 2012


Apasal la aku rajin update time dekat final exam ni, haihh~~
Apa-apa pun, dah tengah taip ni...teruskan jerr....

Yupp...entry ni berkaitan Pesta Sungai Melaka yang masih dijalankan sehingga 30 Julai nie...
Tak banyak event yang dapat aku snap sebab sibuk dan letih....

..jadi layan jer la yang mana sempat aku snap hokehh....

Ni foto untuk event Badang 2012...tak ingat tarikh...
..tapi awal pagi...masa aku datang ni dah sampai pertandingan terakhir iaitu tarik truck ...

DSC_2664 copy


Para peserta dengan pelbagai saiz badan..tapi tu tak penting sebab apa yang aku lihat....
Yang kuat tu semua badan kecik-kecik jer... yang badan besar pun tak kuat sangat...
dah rezeki la Tuhan kurniakan tenaga fizikal yang besar walaupun badan kecik... 
(jeles aku...huhu)
DSC_2667 copy


Aku ucapkan tahniah pada para peserta sebab takder yang tarik truck ni sampai terkentut-kentut... aaahahaha.....
DSC_2668 copy


Ni pulak foto untuk Melaka Parade...
Kesinambungan event dari Pelancaran UTC Melaka tu...
Parade ni mula dari Stadium Hang Tuah sampai la Taman Rempah...
Aku terlepas saat diorang tengah berarak sebab aku makan time tu...
DSC_3184 copy


DSC_3192 copy


DSC_3194 copy


DSC_3197 copy


Ni ada persembahan nyanyian dari penyanyi veteran...
...Dato ni pun mau nyanyi gak...
DSC_3211 copy


DSC_3213 copy


DSC_3218 copy

Sebenarnya banyak event Pesta Sungai ni, cuma aku tak sempat nak join snap....


Terima kasih kerana sudi baca, assalam

2 comments:

  1. suka yg gmbr kreta mini tuh... nice2..

    ReplyDelete
  2. Syakir Rahman> Hahah...byk kot keta2 tu...berpuluh rasanya...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi komen~~~