December 11, 2011

Makan free...haha

Haaaa......
Dah lama giler kot tak update????
Ni la akibat bila dok lengah-lengahkan assignment....
(4 assignment is need to be submitted next week but there is still not in progress!!)
......

Dah la dengan lecturer dok bagi lagi homework bagai !!!!
Dah tau orang sibuk, tambahkan lagi homework...sempoi laaa!!!!!!
gggrrrrrrrr~~~~

haaaa...
Tapi semalam aku dah puas jalan-jalan dengan housemate....
Selalunya aku terperuk dalam bilik jer (macam sekarang ni...) jarang nak join diorang main futsal ke apa....(aku tak minat futsal)...

Pasal jalan-jalan ni nanti la aku citer and upload banyak gambar nanti kat sini....huhuh

Malam ni dapat makan free lagi.....
Baru jer nak amik dompet atas katil nak beli mee goreng , dah ada housemate suruh makan nasi kenduri(aku tak tau kronologi nasi tu leh sampai kat kolej ni...)...

Boleh tahan sedap...huhuhuh
Jimat duit....
Paling penting tak aku tak membazir....
Sebab aku boleh bajet berapa banyak aku nak makan...

Macam petang tadi beli nasi ayam, nasi banyak dan ayam dia keras semacam...
Makan tak habis...membazir jer...hhuhu...

Takkan nak suruh housemate makan saki baki makanan tu kot???
Cara aku fikir senang jer, kalau dah tak larat nak makan tu biar jer membazir saki baki tu daripada membazir segala makanan yang kita dah telan tadi(muntah...)
Yer la....dah kenyang, kalau paksa mesti muntah kan???
Tak ker lagi membazir....
Siap cari pasal dok paksa perut masuk makanan walaupun dah kenyang.....

(Kanak-kanak jangan ikut adab abang ni yer, tetap amalan setonnnnn!!!!)
Huhahuhauhauaaohuahohoh~~~

Terima kasih kerana sudi baca, assalam

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi komen~~~