March 25, 2012

Baucer dah abes daaaaa~~~

Memandangkan tarikh valid penggunaan baucer buku 1 Malaysia dah nak tamat...
Jadi aku dan beberapa kawan keluar la gi shopping, menghabiskan baki baucer yang ada....membazir kan kalau tak guna.....
Benda pertama yang dalam kepala hotak aku, mesti la buku fotografi yang kat bawah ni......hahahaha
Belum baca lagi, nanti kalau sempat, aku review la buku terbitan PTS ni...
Satu RM15, penuh warna....berpatutan la harga....

Lepas beli buku fotografi, aku dah tak tau nak beli apa lagi bagi cukup RM100....
Hehehehe...banyakkan baki baucer????
Jadi aku beli jer la satu test pad dan satu set A4 paper...
Boleh buat nota nanti.....


Haihhhh...ingat senang ke nak habiskan baucer ni...
Aku dengan kawan-kawan melilau kat POPULAR ni dari petang sampai ke malam....
Last-last capai jer la pen biru ni....
Gunting pun beli jer la......pppffftttt~~~~
Dah berkarat abes gunting lama bagi housemate guna....


Ehhhhh....takkan banyak ni jer dah RM100???
Mesti la tak, hehehehe....
Ada satu benda ni takleh gitau, nanti jadi kontroversi, hahahaha....
(nampak sangat salah gunakan baucer... :P)

Terima kasih kerana sudi baca, assalam

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi komen~~~