June 1, 2012

Aku designer???

 Sejak-sejak kawan aku yang lama suruh aku design poster untuk event di USM, makin menjadi-jadi pulak kerja design poster dan lain-lain aku kena buat...





Yang atas ni poster untuk event larian botanika kat USM...
Awal tahun ni....masa aku design ni cuti semester....
Jadi aku ada banyak masa untuk edit dan cari idea...

 Aku buat banyak version sebab aku tak tau yang mana satu diorang akan pilih...
..dan yang biru ni sebenarnya design pertama...sebab tu terlampau ringkas dan huduh bebenor rupanya...



 Ni design yang ke-3 .....
Tak banyak yang aku ubah.....
Aku tak ingat yang mana satu jadi pilihan kawan aku tu....



 Ni design aku yang ter-latest ....
Kena buat brochure untuk assignment trip kelas kami.....
Semua dah siap...dan terus terang memang design brochure lagi susah berbanding poster...


Ni design daripada designer amatur jer....
Tekanan buat brochure ni bertambah bila kena design berdasarkan cadangan dan idea orang lain...
Apa pun....lepas print out je rasa puas hati semacam...hahahhaa.....
Nak tengok apa pandangan lecturer nanti....hehehhee

Terima kasih kerana sudi baca, assalam

6 comments:

  1. wah pandailah kau..kau guna photoshop je ke? hebat giler wei..

    ReplyDelete
  2. eszyamin> thanks...guna photoshop CS5 ja...pening la wat design ni...huhuh

    ReplyDelete
  3. mohammad amirul> thanks....amatur lagi ni...kena byk praktis...

    ReplyDelete
  4. brochure tok melaka tu mmg smart! keep it up bro..

    ReplyDelete
  5. An Najwa> Thanks...huhuh...tu separuh je...ada 12 page semua...penat dowh...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi komen~~~