November 14, 2011

Feeling really down....

Sky is crying

Memang dalam hidup ni penuh pancaroba....
Dalam dunia pelajaran lagi lah.....

Aku dalam mood yang sangat down....
Entah la....
dulu masa form 6 boleh kata sebahagian subjek dapat aku kuasai...
Tapi bila masuk alam uniberciti ni, haih.....

Maybe aku silap pilih kos.....
kawan aku yang dekat UiTM Shah Alam, dia punya kos ada belajar melukis dan fotografi....memang dua subjek yang aku PAKAR dan MINAT......

Housemate aku pulak ada yang kos diorang kena buat CD Cover guna Photoshop dan manage BLOG(dah ada pon!!!) , kepakaran aku gak !!!!!!!!!!! gggggrrrrrrrrr~~~~~~

Tapi kos aku???kos aku?????
Serius dah selidik, takder yang melibatkan kepakaran aku....
apa la nasib......
Seriusly silap pilih kos.....
Kalau nak drop kos, then amik kos lain, maknanya rugi satu sem....

Kena lihat rakan-rakan lain dah graduate, tapi aku masih di sini...ohh...
tak sanggup......

Paling aku nyampah semestinya akaun!!!! math modern lagi best!!!! haha
Paling OK....BFR, bahasa Perancis....OK jer, tak la excited mana pon...Kalau belajar bahasa Jepun maybe excited dan dapat skor....hehehe.....

Tapi itulah...
entah mana "fate"......
Yang terer semua tak dapat aku lakukan...
Yang mana aku tak terer dan benci kena buat secara paksa....

Haih.....bila dah paksa sampai tahap otak nak tercabut pun macam la boleh dapat good result sebab kalau dah tak suka tu memang susah nak masuk hotak!!!

haihh...
haihh...
haih....
manusia memang suka mengeluh.....
Including me especially....

Terima kasih kerana sudi baca, assalam

8 comments:

  1. kte pon same gak...
    terjebak ngn kos akaun yg lgsg bkn minat kte...
    menyesal sgt2 tp kna abeskn =[

    ReplyDelete
  2. EyqaLuvender> huhuhu...sama la nasib....

    ReplyDelete
  3. feeling down,same with me too =(
    pilih kos lain,tapi kos yg lain,..nak buat mcm mana,bukan kita tentukan,..
    *most hate ACCOUNT,..really,.!!!

    ReplyDelete
  4. kalau betul2 minat bnda lain, try je la apply..rugi satu sem xpe..jgn smp bila2 terbwk2 perasaan x minat tu..ssh nk bljr nnt :)

    ReplyDelete
  5. Wah f6 jugak ye dlu ? Hehehe .
    kami bru nk stabil dok dlm f6 pun.



    jgn la down sgt :) kalo dah plih jlan ni, kena la usaha smpai habis . tp bkn ke leh apply yg lain jgk ?

    All the best! hihi.

    ReplyDelete
  6. [A][B][B][Y]> sama la...menci cangat AKAUN...menci! menci!!!!

    ReplyDelete
  7. アヌムちゃん > adusss...was2 ni....hummmmm

    ReplyDelete
  8. fathiahRAIHANA > seriously...sila amik byk foto kenangan semasa form6!! form6 is the best time evah!!!

    hahahaha...rasa down akan melanda dan hilang tiba2...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi komen~~~