November 18, 2011

kalau dah minat tu kan???

High key first try

Kalau dah minat tu memang kita sanggup buat jer untuk memilikinya...
tak kisah la barang ke,ilmu,doa,cinta or what ever it is....
Asalkan benda tu boleh mendatangkan kebaikan dan kelebihan kepada kelak, rasanya tak salah kalau nak sedikit "over" pun, hahahaha.....

Hahahaha...aku tulis gini sebab nak sedapkan hati aku sendiri sebenarnya...
Sejak kebelakangan ni asyik dok baca review blog-blog atau web tentang fotografi sampai tengah pagi buta...boleh kata dah tahap melampau giler ni...bukak buku tak nak...kalau mukabuku tu no hal bebeh,hahahaha....

Tapi aku anggap takper kot sebab ilmu fotografi tu boleh aku praktikkan nanti sampai satu tahap, aku dah pro dalam bab fotografi, boleh la buat wedding foto kan??
kan dapat juga hasilnya......duit duit.....
Kalau nak harapkan nuffnang tu pehhhh....blah laaaa.......

So, tak kira apa jua hobi atau minat anda yang boleh membuat keuntungan, teruskan.....
Tapi jangan sampai abaikan kesihatan pulak macam aku ni, hahaha...
memang nak jadi burung hantu dah ni.....





Terima kasih kerana sudi baca, assalam

2 comments:

  1. urmm..btol tu,.klu dah minat tu bgos xsalah pn,.=p

    sama,...aini pon mina fotografi ni,.=)

    ReplyDelete
  2. NURUL AINI NORAZMAN> Ouhh...minat fotografi gak... :P....ada geng dowh~~~

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi komen~~~