February 9, 2014

Entri 2014 yang pertama....

     Assalam semua... agak lama jugak aku tak update blog...post terakhir adalah tahun lepas....lama giler...mood blogging suam suam suku ja....aku akan try update banyak sikit sem ni Ok... 
        Jadi untuk post pertama untuk tahun 2014 ni aku cuma nak belanja korang foto-foto subjek di kampung aku...aku cuba belajar guna lens f1.8 manual supaya aku leh snap foto cun untuk masa depan dan terutamanya ketika trip Sabah bulan April ni yeaahhh!!!!

Jerami padi yang dah hangusss~~~

rumput degil depan halaman rumah....

foto ala-ala instagram gitu...






buaian yang dah lingkup...

Sekarang aku tengah buat latihan industri yang kedua, dan merupakan yang terakhir...lepas nie sambung belajar satu sem, dan terus cari keje...semoga aku tak keja tanam anggur, amin~~~~

*Selain tu aku dah buat buat kotak komen guna DISQUS...korang boleh komen dengan senang...kalau nak komen just daftar guna akaun FB atau Twitter...saja aku letak DISQUS sebab nak memudahkan orang yang takda akaun google....kotak tu akan appear kat bawah post... :)

Terima kasih kerana sudi baca, assalam

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi komen~~~