January 28, 2011

Bila otai blogger kena sketch !!!!

~ASSALAMMUALAIKUM~
keeeeheheheheh~~~
Hari Jumaat lepas saya ada free masa....
Jadi saya lukis lukis la 4 orang blogger yang boleh dikira tahap "otai"....

Saja jer nak asah balik tangan ni yang dah tumpul...
Dekat sebulan lebih tak melukis....
Ternyata hilang dah "magic" tangan saya nie......

OK....malas nak leter panjang....
Jadi saper 4 orang blogger tu yang kena sketch????





QASEH DALIA ADELIA

KENAPA LUKIS DIA : Sebab saya pernah chat dengan dia dalam facebook...hohohohoh...taklah....sebab tengok dia mengikut jejak langkah abg Ben iaitu rajin post entry.....saya nie pulak makin malas post entry..... lagipun dia add facebook...kuang~~kuang~~~kuang~~~~

BAHAGIAN PAYAH NAK LUKIS:Mata !!!!!!!!!!!! gila punyer berapa kali padam lukis..padam lukis....baru nak boleh....itu pun nampak tak macam dia langsung...nampak macam Yuna jekkk!!!! hahahaha... Yuna ~~ awak boleh guna lukisan ni untuk album cover baru awak........kekekekekekeke
KOMEN: Memang tak puas hati dengan lukisan nie.....grrrrr~~~~~~~~



ABANG EQBALZACK

KENAPA LUKIS DIA : Blogger yang peramah...dia akan balas setiap komen korang....dan dia kata dia ialah seorang yang pemalu~~~~ really????? Abg EQ juga suka buat GA.....dan hadiah memang gempak-gempak punyer......baik ati betul guna duit buat GA yekkkk??? patut la selalu murah rezeki.... nanti saya ada duit...nak jadi murah hati jugak laaa...tapi sekarang memang saya kedekut giler....hohohohohoho~~~~~
BAHAGIAN PAYAH NAK LUKIS: Baju !!!!! Gambar ni amik daripada header...baju terlampau putih suci murni....sampai tak nampak mana bahu...mana lengan...mana ketiak...OooOppsss~~~ muaaahahahahaha..terlajak kata......dah la kedut baju pun tak namapk!!! grrrr....last-last saya lukis separuh badan jer......
KOMEN:hummmm~~~~~~~ muka tu nampak macam sama la sikit-sikit kan? entah laaaa.....
IRINE NADIA MARCELLO
KENAPA LUKIS DIA :Sebab dia suka fotografi....sama macam saya !!!!!!!!! wooohhoOOOOO......template blog dia pun ringkas tapi comel jerkkkk~~~~~~tapi tak suka pink ler.....ouhhhh~~~~~~
BAHAGIAN PAYAH NAK LUKIS:Mata....terus terang...saya memang lemah dalam melukis mata perempuan....bulu mata tu...grrrR~~~~~~ macam nak conteng terus lukisan tu bila sketch bulu mata.....
KOMEN:Tak nampak macam dia pun kan??kan??grrr~~~~~~~~~~




ABANG BEN ASHAARI

KENAPA LUKIS DIA : Dia ni otai blogger yang jadi faymous secara mendadak laaa...dalam setahun lebih jer boleh dapat sampai 8435 followers dah....siap masuk magazine lagi tu????? grrRRR~~~~
abg Ben ni selalu meriahkan dunia blog dengan segmen dia....macam-macam spesis segmen dia dah buat...dulu saya rajin join...tapi sekarang dah kurang sebab________________________
( sila isi ruang kosong )......
BAHAGIAN PAYAH NAK LUKIS: Ni sorang lagi pakai baju putih suci murni....tak nampak langsung line bentuk badan....jadi saya pandai-pandai sambung jer badan abg Ben..... Hasilnya....wwwaaaaaaaaaaaaaaakakakakakaka...nak tergelak.....sebab....bagi saya...nampak macam baju wad orang giler......saya dah merosakkan baju Melayu abg Ben ( please, jangan tumbuk saya......)...button tak lukis.....banyak yang tak lukis...tak nampak laaaaa.......
KOMEN: Time nie dah sampai modd " cincai ".......jadi...no komen~~~~~



p/s : Minta maaf kepada blogger yang saya tak mintak izin nak sketch muka anda....saya tak simpan pun foto anda berempat...memang nak cari "nahas" kalau simpan kan?kan?kan?

Terima kasih kerana sudi baca, assalam

45 comments:

  1. w0w,nice sketch,..
    XD,..
    sketch me too,..XD

    ReplyDelete
  2. ~AsiahRazali~ > Thanks...muaaaahahahahaha.....tgk nanti ada cuti dan masa...saya lukis..owwwuhuhuhuhu~~~~

    ReplyDelete
  3. perghhh..!!! cantek giloss...hehe
    ada bakat rupanya bro ni...
    mmg cantek! abg eq nak copy boleh? nak buat profile pic kat FB..hehe

    ReplyDelete
  4. dalam masa terdekat abg eq buat back link utk bro..kredit utk bro ni...

    ReplyDelete
  5. Abg EQ > amik jer laaa...huhuhu...sorry lambat reply...baru balik keje...thanks abg EQ ~~~~

    ReplyDelete
  6. waa.. lukis muke aku gak leh? hehe

    ReplyDelete
  7. Hamzah Ian > hahahahahaha...insya' Allah....(maher Zain )

    ReplyDelete
  8. waaa... hensem ar bro ben and eq... hehe... nak jugokk

    ReplyDelete
  9. yad'z > hahahaha....ni dah byk yg mintak...leh wat bisnes nie....hahahaha...gurau jerkkkk

    ReplyDelete
  10. hahah.. nice..
    tp kalu blh dude cube linkkan name diorg ke blog diorg..
    sng org baru nk cari ape link blog diorg..

    ReplyDelete
  11. teror seh.... huhu boleh tak lukis blogger capuk ni... haha.. nanti sy banje gule2 satu.. heheee

    ReplyDelete
  12. semmart gila kot
    terbaik ar ko
    hehe

    ReplyDelete
  13. wau....very nice potret...
    lukis utk ezzu skali..hehehehee

    ReplyDelete
  14. aku kena jadi otai dlu bru bole dilukis ke?

    ReplyDelete
  15. Naz Zyha> Waaaa???? wOOOooooo??? hahahaha

    ReplyDelete
  16. RuBiE ZaiNuDdin > TQ~~TQ....dah lama x lukis...cuba praktis balik jer nie....

    ReplyDelete
  17. Izamir Ridzwan > Thanks....huhuhuhuh..lepas nak update entry dgn lebih byk lukisan ~~~

    ReplyDelete
  18. Umar Faruq > eh...eh...betul jugak ehh?? hahahah....lupa nak link nama diorang...hesshhh...mereka 4 ni dah feymes laaa....xyah link kot??hahahaha...gurau

    ReplyDelete
  19. Ayuni> Malaysian got talent?? hahahaha....thanks a lot....

    ReplyDelete
  20. logorithm > very~~very~~~ thank you....

    ReplyDelete
  21. shigellazoster> wooohohohoh....insya'Allah....bila ada masa...bila berukbanned Ok...bila ada mood....saya akan lukis....

    ReplyDelete
  22. ♥NuR SyAFiQah♥ >ohohohohoh....saya pun tak tau nak balas aper atas komen anda~~~~

    ReplyDelete
  23. EIPUL> Thanks...belum sampai tahap terbaik lg laaa~~~

    ReplyDelete
  24. ezzu > waaahahahahaha...byk yg buat tempahan nie~~~~

    ReplyDelete
  25. Kodet> ish3...x payah...cuma masa tu saya terfikir nak lukis diorang jer....hohoh

    ReplyDelete
  26. Cantiknya lukisan ni..nak satu boleh?

    ReplyDelete
  27. Nurul Afifah Addnan> uhhh~~ thanks..memang suka lukis sejak kecil lagi...

    ReplyDelete
  28. AMMAR YASIR > ngeeehehehehe..makin bertambah org yg buat tempahan~~~

    ReplyDelete
  29. lukis gmbr saye pulak yer lepas neh haha :)

    ReplyDelete
  30. meletopZAFLIEYmega > gegegegege...makin bertambah nie...zup...zup...zup....

    ReplyDelete
  31. whitelover > bertambah list nie...adoiyaiiii~~~~~~

    ReplyDelete
  32. FIFIEY LYCHEE MARATION > thanks ....hohohohohoh....suka conteng2 sejak kecil....

    ReplyDelete
  33. wow!! cantiknyaa!! suka tengok.. teruskan usaha anda.. =)

    ReplyDelete
  34. cantiklah...wah...memang ade bakat nie...

    ReplyDelete
  35. tunggu dah femes..baru mintak ko lukis muka aku ek? hehe..deal? haha

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi komen~~~