February 29, 2012

Mulakan hidup baru...

DSC_0624

haiii.....
dah lebih seminggu aku menyepi dari dunia blogging ni...
bukan apa, sebab nak rileks puas-puas kat rumah tu...

Hummm...keputusan peperiksaan aku kurang memberangsangkan, tapi alhamdullillah lulus semua.....
target aku memang sekadar tak kena repeat subjek.....

Sem baru ni kena tambah usaha la jawabnya....
..dan bila dah masuk sem 2, bermakna aku kena tinggal kat rumah sewa dah....

harap-harap rumah tu selamat la sampai habis study kelak....
banyak yang nak kena settle nanti bila sampai Melaka.....

...dan aku harap sangat-sangat ada internet la kat kawasan rumah aku tu....
mampus la kalau takder internet.....
Bukan setakat susah nanti nak study online, nak cari bahan....
Paling teruk, internet jer la satu-satu cara aku dok lepaskan tension.....

...kalau internet takda, tergendala la aktiviti berblogging aku sem ni....
adooiiii......

Apa-apa pun, aku takkan berhenti berblogging.....
Cuma mungkin kurangkan saja.......

Terima kasih kerana sudi baca, assalam

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi komen~~~