December 30, 2012

Ikon-ikon

Assalam...haaa...lagi sehari jer kita nak sambut tahun baru...tahun baru bukan Islam..haha
Entri kali nie takder foto OK...harap maaf, pppffftttt~~~

Sekadar nak bagitau yang aku baru jer buat ikon untuk twitter, instagram dan juga youtube...
nampak tak kat sebelah kanan tuu???
Haaaaa...saja aku wat untuk memudahkan korang untuk lihat ( follow lagi bagus :P ) akaun-akaun aku yang lain....

Amacam Ok tak ikon tu??? aku wat sendiri melainkan logo tu aku ciplak dari encik Google...ke cik??? puan??? lantak laaa....

Maklumat tambahan-->

TWITTER: Selalu jadi tempat aku luah rasa marah, sedih, poyo, gembira, etc...celoteh pot,pet,pot,pet

INSTAGRAM: Aku nie fotografer wannabe, jadi aku snap dan upload foto-foto yang boleh tahan laaa...hahaha...

YOUTUBE: Video rakaman yang aku edit...ada 6 dah kot video.... :)

Ok...tunggu entri untuk new year pulak nanti......


Terima kasih kerana sudi baca, assalam

8 comments:

  1. hahahh slamat tahun baru bro... nnti gua polow apa yang patut heeh

    ReplyDelete
  2. MawardiYunus> haha..OK... Selamat tahun baru gak... >:3

    ReplyDelete
  3. ASYRAF LAZIM> Slamat tahun baru~~~ :)

    ReplyDelete
  4. Jgn lupa follow semua tu

    Twitter : @mahamahu
    Instagram : mahamahu
    Youtube : mahamahu

    semua akaun nama sama sampai blog pun mahamahu.com

    ReplyDelete
  5. aku pon suke photography neh..hehehe..selamat tahun baru....

    ReplyDelete
  6. luqman zakaria > Yeahh...hidup fotografi~~

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi komen~~~